Review: Roccat Sense

Een muismat, een must-have voor veel PC-gamers. Er zijn enorm veel verschillende muismatten op de markt, maar welke moet je nou aanschaffen? Vandaag nemen wij een kijkje naar de Roccat Sense. In deze recensie lees je of het de moeite waard is om deze in gebruik te nemen.

De Roccat Sense is een van de succesvollere muismatten van Roccat. Door de jaren heen is deze muismat al verschillende keren opnieuw uitgebracht. De muismat is in 2008 daadwerkelijk uitgebracht en is een populair product gebleken voor Roccat, dus hebben ze het een nieuw ontwerp gegeven en het weer op de markt gebracht. De heruitgave komt met alle originele functies die het product zo populair hebben gemaakt.

Het hebben van het juiste oppervlak kan je spelervaring echt maken of breken. Niet alleen kan het juiste oppervlak uw comfort verbeteren tijdens lange spelsessies, maar het hebben van het juiste oppervlak voor jouw muis kan ook de nauwkeurigheid verbeteren en het kan veranderen hoe goed jouw muis over het oppervlak glijdt. Deze aspecten zijn allemaal belangrijk om goed te spelen, maar ze zijn ook allemaal heel verschillend voor elke gebruiker, muis of in sommige gevallen voor elk spel.

Het nieuwe ontwerp is behoorlijk opvallend en veel kleurrijker dan we gewoonlijk van een gaming-oppervlak zien, het is ook vrij glanzend en heeft een licht getextureerd vinylgevoel. De coating biedt een oppervlak met lage wrijving en dit is geweldig voor mensen die meer glijden van hun muis willen. De randen zijn gerold en voelen goed aan, dit zal ervoor zorgen dat de muismat niet gaat krullen met intensief gebruik. De grip-textuur is een bijna kleverig aanvoelend rubber, hierdoor zal de muismat niet meer op een bureau glijden en zal ook stevig op hout blijven zitten.

Over het algemeen vind ik dit een fijne muismat om te gebruiken, het glanzende gevoel is misschien niet voor iedereen geschikt maar het gemak van beweging was geweldig voor een lage DPI-nauwkeurigheid bij het spelen van League of Legends. Het design ziet er strak uit. De bouwkwaliteit voelt geweldig en de toplaag is bestand tegen een paar schrammen en krassen zonder enig teken van slijtage.

8
Great

0 0